Essence- all about NUDES eyeshadow




Svake godine mi se čini da ovi posljednji dani dvanaestog mjeseca jako sporo prolaze i kao u inat svaka noć nas opomene šta smo to sve uradili ili nismo u zrncima dana koji nam prolaze kroz prste. Olovno je nebo iznad mog grada. Magla u Sarajevu je postala neumorna, u ustima osjećam metalni ukus i slušam tetu na televiziji koja govori napamet naučenu vijest (znači deseti put od 7h) kako zrak nije za disanja. Važi jaranice, ali šta da ja radim ?!
Ovih dana sam slobodna i mogu da pišem blog i ne mislim puno kakav se to vrtlog dešavanja obrće oko mene. Na početku decembra sam napisala New in: Decembar i mogli ste vidjeti da sam kupila Essence-all about NUDES eyeshadow/paletu u CM-u i sjećam se da je koštala malo više od 10KM, danas vam donosim recenziju ove palete jer mislim da je prošlo dovoljno vremena da formiram neko mišljenje.

*ovo sam ja crtala u naletu dosade




Prije svega pakovanje je odlično, prozirna čvrsta plastika, jako je lagana- 9,5 grama i rok trajanja je 12 mjeseci (meni je to jako važno). U paleti se nalazi osam sjena.
Iskreno, kupila sam je jer mi je trebala neka ovako paleta za kreiranje dnevne i večernje šminke i moram biti malo okrutna puno je ljepša kad je pogledam ispred nekog vještačkog svjetla. Kad uzimamo omjer cijene i kvalitete plus pigmetacija mislim da zaista vrijedi kupiti ovu paletu (imate više verzija ove palete : all about ROSE, VINTAGE,BRONZE... za svačiju dušu rekla bih).



1. Bijelo-bež boja (mat)
2. Bež boja (mat)
3. Smeđa (mat)
4. Tamno smeđa (mat)
5. Šampanjac boja (saten i sitni shimmer i moja najdraža)
6. Svjetlo smeđa (mat i odlična za pregib oka)
7. Smeđa+siva (mat)
8.Smeđa sa puno,puno šljokica (šljokice nisu samo po površini kao što sam čula da je slučaj sa regularnim Essence mono sjenama sa šljokicama)

Dokaza radi:


Kako to izgleda :

-Prvi red 

-Drugi red:



Za ovu paletu vrijedi zaista dati svaku markicu jer nudi puno mogućnosti za svaku priliku i prigodu.
Jedna od tih mogućnosti je da se našminkate za doček Nove godine.

Ostajte mi zdravo do sljedeće objave.
S ljubavlju, Š. <3

Broj komentara: 10:

  1. Imam paletu i odlicna mi je i za dnevne i vecernje varijante :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja i super mi je, mada bih voljela da ima više šimerastih sjenila, ko bi rekao a tako sam voljela mat sjenila ahaaha. Voljela bih i bronze varijantu :) Purple Glow

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista situacija hahah prvo sam bila u fazi: mat i mat, a sad kad mi treba šimer i šljoke tiho patim :( hahah :D <3

      Izbriši
  3. joj, ne znam da li si ti tu na slici malo nanijela ili se ne vidi ili je meni neobična, ali dvoumim se da je kupim jer ipak volim sjene koje su uslovno rečeno jače.

    eyeliner ti je pre pre pre!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima jačinu kad se stavi na kapak određena boja ali blendanje je malo raznese, ne znam šta bih ti rekla meni je super za školu i na dnevnoj bazi (na mojim očima konkretno boje pod 5 i 4) :) Hvala <3

      Izbriši
  4. Baš mi se sviđa post! Moram isprobati paletu :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršen post!!!
    Pogledaj naš novi post i uvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-case.html?m=1

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.