Inspiracija na razne teme: Pinterest





U nekim danima kao što su ovi kad sam bolesna, bezvoljna i teško mi je da ustanem iz kreveta potrebna mi je neka vrsta inspiracije da preguram dan. Možda ste primijetili da je meni inspiracija skoro sve u životu jer moj moto je- Ono što ne mogu radim danas, a ono što je nemoguće radim sutra, i za to je stvarno potreban podsticaj.
Ja svoju motivaciju tražim na inernetu preko :tumblr-a, we heart it-a i najdražeg   Pinteresta-a za oblačenje, šminkanje i blog.




Veoma se lako možete pridružiti Pinterest-u : preko facebook profila ili preko e-mail. Tada se ispred vas stvori cijeli kosmos kreativnih ideja, savjeta i "uradi sam" projekata. 
Također sve što vam se svidi možete da pin it/prikači na svoj profil veoma jednostavno bez da preuzimate tu sliku na vaš računar.
Kada prvi put "pin it" imate mogućnost da napravite kao svoju tzv. policu u koju će te smjestiti po određenim kategorijama: make up, fashion, DIY ... Ja sam svoju policu naznačila pod - Fashion, hair and more.



Tako da, kad vam je ponekad sat,dan ili mjesec loš skoknete ovdje i pogledajte ponešto, zna pomoći.









Moj profil : Šejla Osmanović

Ostajte mi zdravo do sljedeće objave.
S ljubavlju, Š.














Nema komentara:

sejlaosm. Pokreće Blogger.