AVON nutra effects- BB kreme





Znam da sam najavila svašta nešto, neke recenzije i to kako sam promijenila boju kose, ali osjećala sam se dužnom da pričam o ovim AVON BB kremama s kojim se družim skoro mjesec dana. Moje druženje sa BB kremama počinje prije četiri ili pet godina kad sam imala ozbiljnih problema sa kožom lica pa sam to željela da umanjim, ali govora nije bilo da to maskiram nekim teškim puderima koji bi mi mislim samo produžili put oporavka. 

BB kreme su laički rečeno poput najnormalnije kreme za lice koja ima pigment. Tečnije su od pudera, nemaju baš veliku moć prekrivanja, a po meni jedina mana je što izbor nijansi skoro da ne postoji. 
Ove AVON BB kreme su baš ovakve knjiški opisane. Tečene su i morate biti pažljivi jer je otvor takav da ukoliko prejako pritisnete tubicu na ruci će vam biti proizvoda da se našiminkate vi još dva puta i makar dvije trećine košiluka. 
Miris me kupuje moram priznati kod svih proizvoda, ali ove kreme jako lijepo i ugodno mirišu poput cvijeća, a taj miris se zadržava određeno vrijeme. Kad poredim BB kreme koje sam koristila sa ovim osjetim još u nosnicama njihove opore i teške mirise.






BB kreme od 30 ml. koje dolaze u mat bijelim tubicama se mogu naći u dvije nijanse: LIGHT i MEDIUM. Kao što sam već rekla gore da izbor nijansi nije neki opet treba uzeti u obzir da se prave neke komercijalne nijanse, da se čak ni puder ne može naći u kasper boji na našim prostorima. LIGHT nijansa bi po mom mišljenju trebala odgovarati većini djevojka, dok mi je MEDIUM nijansa jako tamna za ovaj period, ali vjerujem da će mi u osmom mjesecu savršeno odgovarati dok se budem šetala crnogorskim plažama.

*Fotografije gore su prošle obradu u smislu dodavanja svjetlosti i popravljanja kontrasta, ali ova je bez efekata radi realnog prikazivana nijansi: 



Ono čime su me ove BB kreme iznenadile je SPF 15, a nešto što me oduševilo su svjetleće čestice koje daju lijep sjaj. Imam masniju T zonu pa tako da taj dio matiram sa puderom u kamenu i mirna sam. Kad se tek nanosi ima taj vlažni moment, ali se suši na mat sa zdravim sjajem na obrazima. Prekrivanje je osnovno do srednje. Potpuni efekt ove kreme će te dobiti ukoliko ne pretjerujete, već je nanesete u tankom sloju, jer ukoliko pretjerujete samo će izgledati previše masno, a kad zagrlite nekoga... 
Logično čak i kad stavimo i previše "obične" kreme ona se teže upija, ništa drugačije nisu ni BB kreme.

*Fotografija je bez efekata zbog realnog prikaza.



Puder uvijek nanosim sa make up spuživcom, ali ova krema mi je najljepše izgledala kad sam je nanosila rukama. Poređenje make up spužvica sam pisala na: Poređenje make up spužvica (klik). Kad sam dobila kreme LIGHT nijansa mi je bila perfektna, sad miješam LIGHT i mrvicu MEDIUM nijanse.  Ukoliko imate ekstremno masnu kožu lica onda ne znam koliko bi vam se ova krema sviđala.
BB kreme nosim svakodnevno u školi jer nemam taj osjećaj težine i maske na licu, kreme ne oksidiraju u narandžasto. Bronzer i rumenilo se lijepo blendaju i ne ostavljaju pečate ili fleke boje. BB kreme bih preporučila svim djevojkama koje žele da imaju minimalno šminke i da pristojno izgledaju za posao ili školu, također i djevojčicama koje se tek traže i pronalaze u ovom predivnom svijetu šminke, jer dug je život za teške pudere i jaku šminku.





Za par dana završavam sa školom pa ću se moći puno više posvetiti blogu. 

Pratite me na instagramu: @sejlaosm


Ostajte mi zdravo.
S ljubavlju, Š. <3

Broj komentara: 7:

  1. Onima sa masnom kozom bi preporucila mat verzije ovih krema, trebale bi da odgovaraju :) Ja sam svoju vec skoro potrosila i definitivno mi je glavni aprilski favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na sve je AVON mislio :) mislim da će meni biti u sljedećim favoritima :)

      Izbriši
  2. Pohvale za realne fotografije prije svega, a drugo, svidjaju mi se nijanse cim ne vuku na narancasto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Razmisljam o ovoj light nijansi...Zaista si ih lijepo opisala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Razmisljam o ovoj light nijansi...Zaista si ih lijepo opisala :D

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.