Recenzija: Max Factor Lasting Performance puder




Ne znam za vas ali ja jako volim mjesece u godini koji u svom nazivu nemaju slovo R. Volim sunce, preplanuli ten, drečave boje, kratke haljinice, gola ramena...
Prije par mjeseci sam kupila ovaj Max Factor puder. Nakon mučnog čitanja, čitanja, čitanja i čitanja recenzija o njemu koje su bile oprečne odlučila sam se kupiti sebi Max Factor Lasting Performance puder i napisati SVOJE viđenje istog o ovom puderu.

Ja sam puder kupila na sniženju i ne znam pravu cijenu. (cca.20 KM bez sniženja)
Max Factor stvarno skoro uvijek ima sniženje na svoje proizvode.
Puder dolazi u plastičnoj i pljosnatoj tubici elegantonog oblika sa mat poklopcem. Moj puder je u broju/nijansi 105- SOFT BEIGE, ovaj puder ima veliki raspon nijansi (što je zaista rijetko). 
Pakovanje je jako lijepo za slikanja, ali se bojim da će problemi nastati onog trenutka kad puder bude na izdisaju snage. Puder se jako lijepo dozira. (35 ml i trajanja godinu dana od otvaranja)





Puder ima silikonsku teksturu koja nije ni gusta,a ni previše tečna da se razlije na sve strane (pišem o jednom takvom puderu). Lasting Performance puder za ovo četiri mjeseca korištenja mi nije ostavljao fleke i nešto što je meni najvažnije- ne oksidira na licu, pa ne postanemo prljavo-narandžasti. Kremasti i praškasti proizvodi se jako lijepo bledaju. Meni se najbolje pokazao kad ga nanosim spužvicom. Predivnog je mirisa.




Prekrivanje ovog pudera je srednje do potpuno uz mogućnost nadogradnje ukoliko to radimo pažljivo. Pri samom nanošenju ima taj neki ljepljivi moment. Puder se vremenom suši na mat, ali nemamo osjećaj betoniranja face. Puder nema SPF pa ispod moram nanositi neku kremu sa faktorom za ove tople dane. Na ambalaži piše da je puder za sve tipove kože, ali ne bih se složila s tom konstatacijom, po mom skromnom mišljenju više je za masnu kožu nego za suhu jer vjerujem da bi ovaj puder naglasio suhe dijelove lica. 

Lasting Performance meni nema osjećaj težine na licu. Puder može izdržati na licu sa prajmerom ispod i puderom za setovanje cca. 10h na licu što je bilo i najduže što sam ga nosila, jedino što je nestao sa vrha nosa i sa brade.

Max Factor Lasting Performance je jako dobar puder koji se može kupiti u drogerijama. Moja jedina zamjerka je na pakovanje,mislim da bi puni bolje bilo da se nalazi u staklenoj bočici na pumpicu. Prednosti su što ima veliki izbor nijansi, lijepo se dozira, ne oksidira, nije "težak" na licu, solidno prekrivanje, odličan rok trajanja, dobro se blenda...







Da li ste koristili ovaj puder ?

Kakva su vaša mišljenja?

Kako vam prolaze ovi topli dani? :)


Ostajte mi zdravo do sljedećeg pisanja i čitanja.
S ljubavlju, Š.

Broj komentara: 9:

  1. Nisam koristila ovaj puder,nekako sam najmanje koristila ovu marku pudera jer sam dosta citala da su teski i uzrokuju akne. Ali volim sve sto ne oksidira i sto se ne otopi s lica za par sati.
    Mala napomena, ako mozes makni reklamu za lajkanje bloga na fb koja iskoci kad se klikne na post jer je jako iritantna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav Ivana, meni ovaj puder nije pravio nered na licu iako imam problematičnu kožu. Uklonila sam reklamu za lajkanje bloga.

      Izbriši
  2. Odlicne slike draga! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja nisam još probala, ali ću nadam se uskoro. Sviđa mi se recenzijaa

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristila sam ovaj puder i odličan je, samo je za ljeto pretežak
    anitalovesbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican puder, odicna pokrivna moc, odlicna postojanost.... tople preporuke

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam suvu i osetljivu kozu ali ovaj puder mi je top ja sam takodje cistala da je tezak da steti kozi, ali meni je ok.cak primetim da od njega bas minimalno izlaze akne sto od drugih pudera su se pojavljivale.

    OdgovoriIzbriši
  7. Koristila sve MF pudere osim R.lift...i ovaj mi je najbolji..nijansa111.Pakovanje je bas uzas kad je puder pri kraju...

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.