Black fairytale

17:06:00




O ovom što ću sad pisati razmišljala sam dugo i čak dolazila u sukob sa unutrašnjom Šejlom da ne sručim odmah i sve što imam. Da se ogradim odmah, ja volim da pišem i nikad ovo nisam počela iz nekih čudnih i drugačijih interesa, ali ovo zaista nije moje sve što imam, a još manje mi se vrti apsolutno cijeli život oko ovih par redova i par fotografija. Moje intenzivno razmišljanje o ovome je počelo kad sam zapratila par blogera koji čak u svojim Facebook/Instagram imenima imaju riječ "BLOGER", pišu statuse i pravo "zanimljive" anegdote iz svog blogerskog života. Očekujem da će jednog dana imati rodni list sa srednjim imenom BLOGER. Kako sam davno konstatvala da su sve bolesti modernog doba zapravo niz nula i jedinica, još mi je više poražavajuća činjenica bila da su nekome nule i jedinice zapravo sve što ima. Čudno? Pa nije čudno za one kojima broj klikova pokazuje mjerne jedinice kvalitete i čije su like/share opcije dokazi povezanosti. Mislim da nikome nije kasno da prestane da živi svoje crne bajke, izađite malo van, pronađite prijatelje i prestanite da ih zovete "fotografi" i ono najvažnije- biti BLOGER nije nikakva titula. 






Lace kimono: https://goo.gl/Vs1X2N

S ljubavlju, Š. <3

You Might Also Like

0 komentari