Embroidered

14:04:00




Stiglo je i moje omiljeno godišnje doba. Kiše su stale, vratila se žaropeka i zvizdan. U prošloj objavi sam pisala o pomalo magičnoj kombinaciji koja je samo za ispred fotoaparata, dok je ova današnja više nosiva. Vez je na velika vrata došao prošle godine i apsolutno se nalazio na svemu- haljine, košulje, tunike, hlače...Trend veza na svemu što postoji mi se izuzetno dopao jer je ženstven i posjeća  me na vrijedne ženske ruke koje su prije vezle u slobodno vrijeme. 

Link za košulju: https://goo.gl/BMy7Os i 
Black wrap dress: https://goo.gl/Q1vB1C









Da li vam se dopada moja košulja? 
Šta mislite o trenutnim trendovima?


S ljubavlju, Š. <3

You Might Also Like

6 komentari

  1. Košulja je divna, ali su cipele bruutalne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow!Prvi put sam na tvom blogu.Moram priznati da je prelep.Nov sam bloger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis u moj blog!

    my-life-story-1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je kombinacijaa, stikle prelijepee:)

    OdgovoriIzbriši